Algemene Leden Vergadering op 13 december


Geachte leden van Roda '46,

Hierdoor willen wij, het Algemeen Bestuur, jullie uitnodigen voor de Algemene Leden Vergadering die zal gaan plaatsvinden op maandag 13 december 2021 om 20:00 uur.

Voor de tweede keer op een rij zijn wij gedwongen om deze vergadering online te organiseren. Wij vinden dit als Algemeen Bestuur erg jammer en vervelend maar wel de juiste keus. De huidige ontwikkelingen en maatregelen in verband met het Corona virus staan niet toe dat wij bij elkaar komen in onze accommodatie.

Online vergaderen hoe gaan wij dat doen?
Een online Algemene Leden Vergadering moet voldoen aan een aantal eisen. Om dit te waarborgen zijn wij in zee gegaan met de firma Timetospeak. Deze firma heeft een platform gebouwd dat voldoet aan de normen om een online Algmene Leden Vergadering te kunnen houden. Het gaat hier om het platform https://online-alv.nl.

Hoe kan ik deelnemen aan de vergadering?
Mocht je deel willen nemen aan de Algemene Leden Vergadering dan is het verzoek om uiterlijk zondag 12 december 2021 een e-mail te sturen naar secretaris@roda46.nl. In de e-mail vermeld je je; voornaam, achternaam, mobiele nummer en het e-mailadres wat je gebruikt in je contact met de ledenadministratie (dit laatste i.v.m. controle van je lidmaatschap).
Na het versturen van deze e-mail ontvang je, voor aanvang van de vergadering, een link om in te loggen bij de vergadering. Je wordt dan gevraagd om met het e-mailadres in te loggen wat je hebt opgegeven bij de aanmelding. Vervolgens zal er een toegangscode naar je mobiel, wat in de e-mail is genoemd, worden gestuurd. Na het invoeren van de code krijg je toegang tot de vergadering.
Let op: zorg ervoor dat je microfoon uit staat.

Op welke wijze kan ik de stukken inzien?
De stukken zijn voor de leden via de secretaris beschikbaar: secretaris@roda46.nl
 
Mocht je de financiële stukken willen inzien dan willen wij je vragen om een e-mail te sturen naar: penningmeester@roda46.nl.

Dit kan tot uiterlijk 10 december 2021 18:00 uur. Ten tijde van de vergadering zullen wij de financiële stukken presenteren en verdere uitleg geven.

Kan ik vragen stellen bij een online Algemene Leden Vergadering?
Ja, het is mogelijk om vragen te stellen. Vooraf via een e-mail gericht aan: secretaris@roda46.nl. Dit kan tot zondag 12 december 2021 19:00 uur.

Natuurlijk kan men tijdens de vergadering ook mondeling vragen stellen. Alleen dit is afhankelijk van de discipline van de aanwezigen tijdens de vergadering. Om te voorkomen dat niet iedereen aan bod kan komen, proberen wij de vragen voorafgaande de vergadering te verzamelen.

Hoe gaan wij stemmen?
Het platform waar wij gebruik van maken heeft de mogelijkheid om te stemmen. Wij gaan hier gebruik van maken. Bij aanvang van de vergadering zullen wij aandacht besteden aan de verschillende opties.

Tip
Als laatste willen wij jullie adviseren om een paar dagen voor de vergadering eens rond te kijken op het platform. Dit om te voorkomen dat op 13 december er onvoorziene problemen ontstaan.

Tot maandag 13 december 2021 om 20:00 uur bij onze online Algemene Leden Vergadering.

Het Algemeen Bestuur van Roda '46